Hello Amsterdam, Paris, Reims and Clin D'Oeil-festival!!!

Allt hände så fort sedan min familj fattade beslut att inställa vår släkt-resa i Ungern i fredags... Det blir klart att jag och min lillasyster åker tågluffning till Frankrike. Den börjar ikväll men i utomlands imorgon.:) Bortresa 30 juni-6 juli.
Nu när man har facit är det översvämningen i Europa, jag är säker på att den vägen som vi brukade åka med bil till Ungern, är nog under vattnet nu. Mamma tar ett flyg tillbaks på torsdag istället, hon skulle egentligen åka med oss i retur till Sverige. Jag är ledsen, mamma men det löser sig till slut! Puss på dig! Jag är också ledsen för de drabbade i Europa.:(
Må Gud vare med er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0