Skulle vilja kunna blogga möjligt så ofta om jag bara vill...

men inte så lätt när jag tillhör en grupp som inte har egen tillgång till internet....Uhhhh! Ok, dags att uppdateras nu när internetuppkoppling kommer till tillgänglighet för tillfället!

 

Vad har hänt sedan sist jag bloggade här?...

 

-blivit nobbad av ¤#!Konstfucket¤#!/*....ska söka på nytt nästa år.

 

-matte till Stellan, en härlig katt.:D

 

-har inte ens läst färdigt boken "Hundraåringen som...", fängslande sist men ändå lyckas läsningen bara bli förskjutad fram. Herregud!!!....Får inte börja läsa en annan förrän boken först färdigläst!!

 

-några avslutade bild-uppdrag!:)

 

-har fått ett jobb i en livsmedelbutik. Avtalet gäller för närvarande bara fram till maj.

 

-Försökt lära mig virkning, här kommer en grej som jag är helt stolt över...(efter fler konstiga och misslyckade experimenter...men tack vare dessa kunde jag då forma fram en precis som jag önskade.:) )

 
 
 
 
 
Länge leve trådlös internetuppkoppling från min granne!!
Trackback
RSS 2.0