Familjen Domström's recept för surströmming-fest

Nästan varje gång jag berättade för någon om att jag just ätit surströmming, då ställdes den vanligaste frågan: Hur brukar den rätten tillagas. 
Jaa, du, till svars på den frågan berättar jag jättegärna med passion och unikt för var och en person.
Sen kom jag på varför jag inte kunde rita hur vi brukar äta den och dess tillbehör.
Då kom jag inne på den vägen. Jag gjorde först grunden med en blå penna som översikt, sen en annan för mer bestående kontur.
Blåa linjer bör kunna tas bort under scanning men jag vet bara inte hur det går till. Men på ett ungefär, det är nog nåt med RGB. Nån som vet hur, vore jag tacksam för ett svar. 
Varsågod titta och teckningen stinks inte lika mycket som på riktigt på plats med en öppnad burk surströmming. Hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0