Hej igen! ...

Hej igen!
Det blev längre än vad jag trodde att jag skulle blogga igen sedan mitt förra inlägg... Tiden har gått fortare än mig! Nu bara ungefärligt 5 veckor kvar till skolavslutningen! GULP! Tur att jag vet det nu!;)
Inte lätt att blogga när man vill om man inte har egen tillgång till internet... jag är ju student och försöker bara som möjligt att leva gratis numera! Hehe!
Jaa,, vad jag gjorde hittills här på skolan?? Har haft skulpturkurs, måleri, skolresa till Köln i Tyskland, sökt nya inspirationer... Idag gjorde jag färdigt med porträtt av mig på 3 olika sätt. Målad av ett utvald foto, av mig själv i spegeln och abstrakt (fantasi). Bra övning tycker jag som jag annars inte skulle vilja göra utanför min schema.
Resultat:
3 tavlor intill varandra, 3 olika sätt att göra porträtt av mig
Screentryck:

bilden är ungefär lite mindre än en A2 papperark
Min nästa uppgift är att göra färdigt med mina verk med vår skola inför utställningen i Örebro i maj.
Nu ska jag inte lova nåt om som när nästa gång jag skriver igen men jag kommer att skriva om utställningen.;)
Njut av våren!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

Hej, Sara! Vad kul att hitta hit till din blogg. Riktigt roligt att läsa om dina förehavanden där långt borta :) Och jag tycker jättemycket om att få se dina bilder! Åh, du är så duktig! Jag är verkligen glad att du började på den utbildningen, det verkar som att du trivs. Jag ska fortsätta hålla koll på din blogg ;) Sköt om dig! Jag hoppas förresten att vi ses inom en snar framtid, vore trevligt. Massa kram på dig!

2009-06-02 @ 21:38:59
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0