Sjuk och sängliggande....tänk vad man kan fördriva tiden praktiskt numera med bärbara dator!

Hej vänner oavsett som friska eller sjuka...
Suck, jag tror jag blev matförgiftad av restaurangbesöket på Kista galleria igår... Jag tror att Mindy har mer tur än mig, och även i vår badminton-match trots min "tur"-tröja på mig.:P Nu fastar jag med te med lite rom och salt i. De verkar fungera för min mage. Man ska alltid lyssna på och pröva föräldrarnas råd.:)
Jag vilade i sängen hela dagen, men vad jag kunde göra under tiden var att titta på filmen "Twilight", googla, kolla i min e-post och så förstås ta viktiga som sömn och toalettbesök mellanåt!;) Jag ritade även när jag orkade, jag kände mig pi ringrostig med färgmålning...Fundera på att ha samma teckning till oljemålning sedan fast ska troligen kasta om färg i teckningen först, gillar inte just nu färgval på nåt sätt. 
Process genom olika program:
först skiss med Paint,

sedan färgläggning med Photoshop och ...

sist med ArtRage2

Det känns för mycket värme i bilden... och så form.... jag får klura ut det i fortsättning. Kommentera gärna, eller kommer med råd.
Och ni som sjuka, kan mer än gärna göra det för att fördriva tiden om ni känner för det.;)
Ha det fint, frisklingar och krya på er sjuklingar.

Kommentarer
Postat av: Jinna

Snygg bild, inte illa med paint! :D Som liten använde jag mkt paint när jag ritade via dator. =)

2009-07-18 @ 10:38:07
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Mette O.

Cool picture!!

Tak for sidst, det var kul at hilse på dig igen i Stockholm!

NORDIC GRASS!!!

Kram Mette

2009-07-20 @ 09:35:44
Postat av: Fridolfina

Hejhej Sockersöta Sara! :D Snygg ritat, lite annorlunda och snygga färger tycker jag! :) * din lojal snälle ( hoppas jag) kritiker!* HAHA! Jag mår mycket bättre idag. Tänk att medicin gör sin underverk! Hoppas vi ses snart då får jag lyssna på din reseberättelse! Spännande! Många soliga kramar!!!

2009-07-24 @ 11:28:14
URL: http://tomaatti.blogg.se/
Postat av: Jinna

Kan erkänna att jag saknat se dina teckningar, längesen man såg dem sist. :) Visa några va! :)

2009-09-13 @ 23:14:35
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Freddy

Hejhej Dara :)

tack för sist. Skoj att träffa dig igen i lördags. ha de så bra Kram!

2009-11-02 @ 11:06:22
URL: http://roseflower.blogg.se/
Postat av: Li

Pi snygga bilder! Fortsätt så! Kramm

2009-12-30 @ 21:26:25
URL: http://linjor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0