Resan fördröjd....

Jahapp!! Typiskt min familj. Lite problem här. Hoppas det blir fart med resan till Ungern snart iaf. Annars funderar jag att resa spontant och i sista minuten till Reims i Frankrike, Clin O'deil-festivalen den 3-5 juli. Vi får se hur det blir när det klarnar sig. 

Titta vad jag har tecknat idag. Inspirationen kom från den senaste filmen av Indiana Jones äventyr.:) Snygg och otäck scen där man kan se silhuett på Indiana Jones precis bakom en atombomb. Skriv gärna ner din tanke om teckningen om du har nån. Eller nån som sett filmen och känt samma som jag för den scenen?
 

Kommentarer
Postat av: syrran din

grr du har ju en helhärlig blogg!den ska jag titta på oftare, lovar jag :) om allt klaffar så kommer det bli jättespännande att åka iväg med dig..men jag kommer säkert behöva lära dig ett och annat hehe...du som är resovan ;) puss!

2009-06-26 @ 00:48:44
Postat av: ida r

hejhej!! vaa!! har du blogg! tur du skrev i din msn...så jag kan kolla! :)

ler :)

du e en konstär!!! :) stolt!

puss

2009-06-26 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0