Jag som en illustratör i framtiden?

Hmmm.. Just nu önskar jag bara över allt annat att bli färdig m mina ideer (arbetsprover) som jag sedan söker med till Konstfacket, alltså innan den 10:e mars. Jag försöker se det roliga i helheten men ett problem är att jag har svårt för att jobba under pressen... Jaa, ironiskt att vara mig som vill utbilda till en illustratör! Bra att vara på konstskolan, för man blir peppad med intressanta feedback och tankeutbyte här.
Vill man ha det yrket bör man kanske ha en lämplig personlighet med bl.a som självdiscplin, stresstolerans, produktiv m.m. Därför testar jag mig själv. Övning ger färdighet! Hit med nya utmaningar... öhh... vänta!! Jag är inte klar med de jag har nu!:)
Det yrket krävs inte egentligen nån utbildning men om jag får en så är det bara jättefint-fint. Man får nya erfarenheter och har grunden att stå på. Det är ett av mina skäl att söka till högskolorna. Må Herren vara m mig hela vägen! Eller kanske en beskyddande ängel som den här i bildenl!:)


Jepp!! Teckningen hade fått stå länge som skiss innan den blev färdig! Skön känsla får man av när varje bild förverkligas!:) Beklagar mitt namn, att det kanske förstörde bilden men men föreställ er gärna bilden utan mitt vackra och störande namn.;)

Kommentarer
Postat av: Li

Pi snyggt!

2010-02-01 @ 17:51:17
URL: http://linjor.blogg.se/
Postat av: warin

Skyddande ängel tänker jag på när jag ser bilden. K'nns som man får inte gå förbi ängeln :) eller vad det nu är som finns bakom ängeln får ej komma fram oxå. En talande bild, verkligen!

2010-02-02 @ 18:13:17
URL: http://www.warin.in
Postat av: soffipropp

man kan väl inte få otur en andra gång eller hur?den här gången ska du lyckas annars ska de i konstfack få med din bitchsyster med att göra!;) puss, glöm inte att andas emellanåt bara!annars slutar det så som det gjorde för den där kvinnan som skrämdes ihjäl (rysarfilmen vi såg som små hö hö)

2010-02-02 @ 22:48:18
Postat av: Anonym

sara, kul om vi ses på fika när jag är hemma på slutet av febmånad!?

Annay..

TACK FÖR SENASTE!

2010-02-03 @ 07:36:36
Postat av: Matildaz

Vad duktig du är på att rita!

Tack så mycket för den fina kommentaren:)

2010-02-23 @ 17:54:08
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0