Mitt spår av nästan hela mitt jullov på ett papper...


Kul!! Jag upptäckte hur ting och händelser lyckas nästla sig in i mitt undermedvetna och att alltihopa hamnade i ett papper slutligen!! Här kan du se mina inspirationer från 2 filmer, Inglorious Basterds och Avatar. Och såå har jag förstås läst mangan Neon Genesis Evangelion... Intressant, jag vet inte hur och varför den robothunden från spelet Megaman finnas med i bilden. Haha! Kanske har ni också gjort nåt omedvetet på ert eget uttryckssätt? Observera då!:)

Jag vill så gärna börja läsa Grafisk Design och Illustration på Konstfack till hösten. Vad ska man göra då? Jo, man ska göra en ansökan med 4 olika arbetsuppgifter. Enligt mig, är de ganska utmanande, dvs för svårt för mig... Suck! Typografi finns med i en av uppgifterna, jag som inte är bra på det. Jag vill egentligen bara skapa bilder till texten i yrkesmässigt sett. Men vill kunna utveckla mig inom området också, den möjligheten får man av den inriktningen på högskolan. Jag försöker klura ut hur jag kan skapa till uppgifterna. Håll tummarna och be för mig!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag såg också Avatar på jullovet, vacker och inspirerande film!

2010-01-21 @ 22:33:53
URL: http://arinya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0