Trettiotvååringen som klev ut genom fönstret och försvann....

Nähä det går inte om det är 3 våningar under... Jag är fast här i lägenheten med en bok av Jonas Jonasson "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".:) Nu inne på 45 sidor och ett antal leende dök upp genom dessa sidor. Håll tummarna för flyt med resterande sidor av boken. Bokläsande är ju nåt jag sällan sysslar med såå helst bara komma med positiva inlägg... förstås om ni har nåt ja.:P Läser i princip nästan aldrig böcker... Åh.. Alltid ångerfull varje gång att jag borde läsa mer ofta när jag satte igång med en ny bok! Hehe!

 

 


Kommentarer
Postat av: Marre

Vad kul, den boken håller jag också på med! :) Tycker om den, även om jag hade väldigt höga förväntningar innan jag började läsa den (alla andra tycker ju att den är sååå bra och rolig...).



Om du någon gång vill ha lästips så säg till :)

2011-07-23 @ 22:49:31
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Sara! Det var längesen! Hur är det med dig? Jobbar du som konstnär nu?



Kram Kristoffer

2011-08-21 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0