Bloggdags!=)

Heeej kära vänner igen!!
Jag max softar hos mina föräldrar idag, hade tänkt gå ut bland mellandagsrea ute men ACK ACK, orkar inte, jag stora. Hade tänkt spanat in ett ritbord och nån bärbara dator på Elgiganten men åter ACK ACK!! Satt hemma istället hela dagen, surfade och läste mina e-post bl.a hotmail och facebook.com och bilddagboken.se. 
Och tog reda på mer om ArtRage2.... Jag läste en annons nånstans om ett ritbord som ArtRage2 medföljs vid köpet, det var mig då ett nytt namn, därför började jag bli nyfiken.:) Jag har undersökt vad ArtRage2 är för nåt och AHA, ett trevligt ritprogram var det!! Jag laddade in på datorn en gratis demo av ArtRage2,5 och provmålade, SIMSABALAM, ni kan se resultatet av mitt målande den 27:e dec i http://spadersara.bilddagboken.se/ .
Förresten, var det vad som en bloggare kan skriva om?;) Jag tror jag kommer att skriva mest om konstskolan som jag går på, mina roliga händelser och funderingar, mina bilder osv här och där i Bilddagboken i fortsättningen!...Hmm varför har jag 2 st konton nu...?!?!.... Öhh, det var ju en annan femma nu... XD 
E-kramar!
Ritades med Microsoft Paint Jultomten på väg hem efter hans intensiva arbetspass!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0