YEEAAH! Egen blogg.... öhh... vad kan jag skriva nu om då?:P

Hej folk!!
Jag som har aldrig skrivit slut nån gång på en dagbok i hela mina 29 år...., utom att göra bara små anteckningar i min lilla kalender förstås. Så varför skaffa egen blogg då?... Hmm, kanske kan tänka mig att börja skriva om mina intressen och konstskolan som jag går nu på, tankar om livet och allting så att nån annan läser och kan säga till, tankar utbytas, och skapa diskussioner eller inte mindre än få svar på en av livets frågor, bla bla. Det vinner man kanske på. Det låter logiskt nu än så länge... Ska fundera länge till på vad man har blogg till för mer och återkomma senare.;) Vi dövs!! Ta hand om er vänner och medmänniskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0