Bloggen avdammad och uppdaterad!

Hej!!
Nu uppdaterar jag min blogg igen efter nästan ett halvt år...Åh! Det har känts bara krystad när jag försökte skriva nåt... Det gör det fortfarande! Hmmm... jaavisst!! Jag är ju inte precis en språkmänniska men bild och teckenspråk självklart men måste ju hålla mitt skrivande i trim iaf (Visst!!)!:) Äsch, jag kan göra vad jag vill i min blogg. Men ni alla, håll ert bloggande uppdaterade för jag vill ju läsa vad ni håller på med!!! Dubbelmoral?-Javisst! Hehe! Nåväl, jag kan istället lägga ut mer bilder än ord än så länge. Jag visar bilder på mina saker som jag har gjort under det senaste halvåret. En bild säger mer än tusen ord.;) Tack för de vänliga orden, Jinna och andra alla som vill se mer av mina saker!:)
I höstas har jag valt olika kurser, som: akvarell, installation, skulptur, bronsgjutning och några till som jag nog glömt bort.

Lämna gärna spår efter er med eller utan adress t er blogg!
(PS, vissa bilder som jag försökte nedladda, kunde aldrig genomgås. Det skulle finnas fler bilder nedan annars...:( DS)


AKVARELL-KURS




KROKI-LEKTION






INSTALLATION i ett rum, i handledning med 2 lärare, Kerstin Wagnert och Marja-Leena Silanpää


OLJEMÅLNING



De tavlorna är inte färdiga och måleriet pågås ännu.

AKRYL

Klar?? Njaa...känns inte som den gör det...

ÖVRIGA:





Och såå förstås min sovplats på skolan!!!:)



Kommentarer
Postat av: warin

Haha jag ser din födelsedagspresent kommer till användning! ;) men... kan du verkligen andas? HAHA



Vad duktig du är på att rita! någgra dina tavlor tycker jag om , tex bilden bakifrån på en naken kvinna som är smal.. jaa känns som den tavlan försöker liksom "tala om något"

2010-01-16 @ 14:03:32
URL: http://www.warin.in
Postat av: Li

Vad så vackra! Härligt! Kramm

2010-01-16 @ 14:54:39
URL: http://linjor.blogg.se/
Postat av: Jinna

Vad jag älskar dina bilder! Du har enkelt en vacker smak vad gäller ritningar. =) Tummen upp! Lägg gärna till fler i framöver! ^^ Hoppas allt är bra med dig med, förresten! Kram!!

2010-01-17 @ 15:35:54
URL: http://www.jinna.se
Postat av: Marre

Jättekul att du börjat skriva igen, jag har väntat på det :)

Åh, du är ju så otroligt duktig!! Jag blir alltid så imponerad av dig, det syns verkligen att du har massor med kreativitet och fantasi, härligt! Kul att se dina bilder, jag hoppas att du fortsätter ladda upp fler. Och jag håller verkligen tummarna för det här med konstfack.

Kram Marre

2010-01-21 @ 22:31:50
URL: http://arinya.blogg.se/
Postat av: syrran din

grr du upphör aldrig att impa på mig!du har verkligen DET!....jag tror stenhårt på dig, bara fortsätt att låta din kreativitet flöda så ska resten ordna sig..vet att du kan vara virrig ibland men det är väl alla konstnärer?!;) PUSS löv yo!<3 och jag sänder med en massa ny energi!

2010-02-02 @ 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0